vrijdag 7 maart 2008

magazine

Na een gesprek met Hilde maandag heb ik besloten om mijn foto's in een magazine te plaatsen. Dit om mijn idee meer vorm te geven. Ook omdat ik dan wat meer mijn ei kwijt kan in dit project.

Ik heb besloten voor een vierkant boekje, met daarin alemaal spreads, 1 pagina een foto en de andere een tekst en de naam erbij. Die pagina;s wil ik ook met foto's van bijpassende opjecten op de achtergrond.

Hier heb ik al 1 pagina die ik in elkaar heb gezet. eerst een foto gemaakt van alle schilderspullen, en daarna nog de naam op papier getekend verkreukeld en gefotografeerd. alles in elkaar gefotoshopt, foto ernaast,
en voila. een heel leuk effect toch!











Ik wil zo bij ieder persoon de pagina's maken. 1 portret, en 1 achtergrond-sfeerbeeld.


Geen opmerkingen: