zondag 6 april 2008

nog maar even een update

nog maar een paar dagen te gaan
en er is heel wat veranderd aan mijn project
het idee van het magazine gaat niet meer door.
en door de portfolio beoordeling zijn hilde ne ik een beetje er achter gekomen wat het aan mijn foto's is dat ze zo leuk maakten.
dus nu heb ik dat doorgevoerd in mijn eindproject foto's en opeens is het we een bij elkaar passende serie geworden.

er zijn ook nieuwe foot's bij, maar dit zijn de foto's zoals ik ze tot nu toe heb:












ook ben ik bezig gegaan met zelfportretten
daar heb ik er al 3 van,2 klaar en bewerkt, 1 bezig met bewerken, en ik moet er nog 1 doen

1 opmerking:

LAMP (hobbyfotograaf) zei

mooie reeks , met overleg gemaakt, fijn om te zien met mooie composities

mvg

Lamp
http://lampfotografie.blogspot.com/